Witaminy i ćwiczenia – nie daj się osteoporozie!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Jest to bardzo istotne, aby dbać o swoje kości poprzez całe swoje życie, zwłaszcza jeśli masz raka piersi. Rak piersi jest znany z tego, że może powodować utratę masy kostnej w niektórych przypadkach, ważne jest więc dla kobiet, aby potrafiły zadbać o stan swoich kości ponieważ są bardziej narażone na rozwój osteoporozy niż mężczyźni. Zapytaj lekarza o stosowanie suplementów w celu budowania mocnych kości i utrzymywania ich w silnym stanie tak by 0steoporoza nie miała szans na rozwój, szczególnie ważne jest to podczas leczenia. Jeśli otrzymuje się wystarczającą ilość wapnia to osteoporoza ma znikome szanse na rozprzestrzenienie się w organizmie. Osoby starsze, czyli powyżej 50 roku życia powinny dostać 1.200 miligramów wapnia na dobę.

Warto również d diety dodać sporo pokarmów bogatych w elementy wapnia, głownie chodzi o produkty mleczne takie jak: niskotłuszczowe mleko, jogurt, ser i ciemnozielone warzywa liściaste- brokuły, szpinak, kapusta i migdały , a to wszystko wzbogacone o suplementy. Otrzymywanie wystarczającej ilości witaminy D jest również ważne gdy dokuczają nowotwory. Witamina D pomaga organizmowi wchłaniać wapń. Twój organizm również wytwarza witaminę D, gdy jest się na słońcu, ale jeśli znajdujesz się w budynku przez większość czasu lub mieszkasz w obszarach, gdzie światło słoneczne jest ograniczone, należy dodać pokarmy bogate w witaminę D do diety takie jak mleko, śledź, łosoś, bądź tuńczyk. Poza tym regularna aktywność fizyczna czyni Twoje kości i mięśnie silniejsze i pomaga, gdy dokuczają nowotwory.

Polecamy  Formy i rodzaje HTZ

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*